ENTRY Me FACEBOOK TWITTER +FOLLOW

photoshop cs5


Assalamualaikum,

Ting ! aku tengah cuba try test uji edit gambar guna photoshop cs5. acah-acah je. melepaskan gian yang terkurung lamanya selama 3/4 tahun gitu la. aku pon tak bape ingat time form 2/3 aku teringin lah nak mengedit-edit gambar ni an pakai photoshop. tapi masa tu kene pendam kan aje sebab tak ade masa untuk semua tu nak mencari nya kemana, nak mengDownload kan mende alah nye dan yg penting nak Belajor edit gambar tu bila. tak cukup masa. nak nak lagi bila aku da masuk asrama time form 4 . memang tak ada maknanya nak edit blog kalau balik asrama sebulan sekali je. ggrrr..

Dan tiga hari lepas , kalau tak silap lah. aku kan pelupa! aku start mencari , menDownload , menelaah cara utk menggunakan photoshop cs5 ni. hehe...melepaskan gian sambil sambil mengisi masa lapang yang ada. banyak juga la sumber yang aku cuba mencari dan menelaah photoshop ni. Untuk eksperimen yang pertama, aku ambik kawan aku , Ain , untuk dijadikan sebagai model untuk aku mengedit gambar. Kesian Ain, habis rosak gambar kau aku kerjakan. HAHAHA *evil laugh* aku amik gambar gambar ain dari facebook dia. maaple ain, aku rembat gambar kau secara senyap. kihkihkih

Aku pon terus belajar belajar dan belajar mengedit gambar ain ni sehingga ke lewat malam dan nilah hasilnya ! hmm...my first try. agak berpuas hati sikit sebab akhirnya dapat jugak mengedit gambar dengan jayanya menggunakan photoshop cs5. tapi agak kecewa sedikit sebab gambar tu nampak kosong sangat di bahagian atas tepi tu kan. ketandusan idea. tak tahu nak letak apa. otak tak berseni lagi. belom berkembang seperti belon udara. Then here I try my best ^!^



0 comment[s]