ENTRY Me FACEBOOK TWITTER +FOLLOW

A
hey hey. long time no see yow.
whats up !
uhuk. sadis. first time dalam hidup takde A dalam peperiksaan 'besar' . nih bukan final exam dolu-dolu heh. memang tak best. tak seronok. langsung. takde A. ;'( 
talk to myself : eheh, i need to do better lepas nih on sem 2&3. 
marah kat diri sendiri? 
of course laa marah. kalau tak marah takde kesedaran diri namanya tuhh.ishh
kahkahkah. nama je hiatus blog sbb kononnya nak study. manaaaa buktinyaaaaa. manaaaaaa. result pon ke parit. wahduhh. dugaan betul.
bukan tak bersyukur. ye Alhamdulillah dapat result yg mcm tuh. at least tak perlu repeat kan. bagus la tuh. tapi aku nak A. aku manusia kehh. mana pernah puas dengan apa yang dah dapat. tapi tak bermakna aku tak bersyukur kan. ishh.
nasihat utk dr sdr : do better on this sem keh, -okayy-

nak A? 
-nak!
kalau mcm tuh...
-kene lah belajar betul-betul
-fokus time cikgu ajar
-jangan biadab-dgn parents.siblings.friends.teachers.and stranger(hahahahaha)
-lawan sikap negatif-mengantuk.malas.tangguh2 kerja.

babe, aku nak A. tapi tanak sorang-sorang. aku nak straight A's ramai ramai. baru best. macam dolu-dolu kann. ohh . I miss yang dolu-dolu tuh. hmm

tulus dari hati yang mahukan straight A in STPM.
sekian. 

0 comment[s]