ENTRY Me FACEBOOK TWITTER +FOLLOW

find the truth

Assalmualaikum

Careless. Mindless. Heartless. Loneliness.
What I have done actually hah? kenapa kejam sangat ntah minggu nih. istighfar banyak banyak.
Aku lupa, Aku kene jauhkan benda yang aku mampu untuk menjauhkannya. and it's hurt more people. i'm hurt too. tapi terpaksa. nak wat cemana. hmm

Pernah dengar konsep kos lepas?
Sesiapa yang belajar ekonomi patot tahu la apa itu kos lepas,
Kos lepas merupakan barang kedua yang terbaik yang terpaksa dilepaskan akibat daripada pemilihan barang terbaik.
guess what? aku boleh pulak amalkan konsep kos lepas nih dalam kehidupan seharian. masyaAllah! kejam dengan diri sendiri. sampai terluka.
masalah kos lepas aku bukan pemilihan barang. tp kos lepas pemilihan antara Allah dengan manusia. As an Islam, I should put Allah first than anything , anyone. hah.
Dulu, aku silap. aku tak sedar. dan aku rasa nawaitu aku pon da tersalah. aku perlu betolkan balik nawaitu aku yang asal.

Aku sayang Allah.
Aku sayang manusia.
Aku sayang diri sendiri.
Dalam kehidupan kita ada banyaaaaaaaaaakkkkkkk pilihan.
Dan aku pilih Allah.

Aku tahu kau marah. Aku takde niat nak buat kau mcm ni. but when I say sorry, I really mean it. Actually, it's hurt me more tahuuuuuuu tak. T.T
Aku serahkan everything kat Allah. If Allah do, aku terima. If not, kita kena redha.


0 comment[s]