ENTRY Me FACEBOOK TWITTER +FOLLOW

emergency leave
Assalamualaikum and happy end holiday ! (?)

macam biasa, lepas cuti sekolah 2 minggu mmg aku takkan sekolah lagi. ngeh! bukan sengaja. aku ada emergency leave. lol (?) hem, logikkah alasan EL tu? hahaha ada ke student amik EL ? knp aku rasa macam aku tak penah pon dengar sbelom ni student tak dtg sbb ada EL. (?) aku rasa org yg bekerja yg digelar sbg pekerja yg biasa ada amik EL ni. ngeh ! apa apa je la.

pukul 3 pagi aku torsedar sbb nak muntah. lepas tu aku tak boleh tdo. aku buat latihan suka-suki. lepastu sakit perut tahap cipanzi. menggelupur la aku kat lantai (?) (ehh?)
aku ni mmg tak suke (!) pemalas (!) alergic (!) nak jumpa doktor , so mak ayah aku ajak aku g klinik pon aku tak nak . aku tak pergi. padahal, dia punye sakit ... ya, rabbi ! biar je la aku yg rasa sendiri. sakit teramat !

mlm tu, aku pergi  klinik jugak akhirnya. ish, tak sukenya! >< 
doktor tu tanya la apa apa soalan, check perut aku (?), bla bla bla bla . aku pening" time tu, ada aku kesah apa dia cakap? hahahah (lol) ubat dia da la banyak. ubat pil pulak tu! aku mana reti makan ubat pil. *tak guna(!)* lepastu suruh dtg check up esoknya. tak sekolah lagi! redhaaaa....
esok nya , aku pretend utk jadi sihat. walaupun dia tekan kat perut aku tu mmg la sakit. then, dokor suruh aku dtg pukul 3 pulak. aku pong datang lerr...doktor tu pon check perut aku lagi. tekan perut aku. aku rasa sakit. tapi aku pretend utk tak rasa sakit. *I have my own reason!*

harini aku sekolah !
cukup la aku MC dua hari je. padahal dlm hati nak MC everyday. (lol) . da banyak ketinggalan kot. gile! habis lah aku~ aku sekolah tadi pon tahan sakit je kat kelas. pening jgn cakap ah. aku bangun tidur nak g skola pon aku da pening . aku nak menaip ni pon rasa melayang. penah tak rasa macam kita di awang-awangan?(bukan berangan!) macam org mabuk. benda sekeliling yg aku nampak mcm bergerak sendiri (?) eh? hahahaha pening pening

#mesti curious kan aku sakit apa(?)#
kbye!

0 comment[s]