ENTRY Me FACEBOOK TWITTER +FOLLOW

kebetulan


Assalamualaikum...

KIM WOO BIN ! ok, dulu time aku tengok citer the heirs ni, aku tak suka betol dengan dia ni taw! annoyed gile, dengan rambut nye yg macam err --' ok, aku tak suke dia! tapi, bila dia muncul kat running man, bukan setakat handsome, tapi ... "ooohhh baik rupanya orang tua ni". ngeh! tu la yg aku bermain di fikiran aku. hahaha. kejam nya aku! dan sekarang ni aku peminat dia! HAHAHA *evil laugh*

hah! toksah nak evil laugh sangat .mari lah kita bersedih pula. aku nak citer benda lain senanya. gini, aku kan kat perak. masa result spm keluar kan aku check online dan sms je. alahai~ jadi, aku tak balik johor sebab ayahndaku susah nak dapat cuti. selang 2 hari kemudian baru aku balik johor, g skola amik result. pastu, kebetulan bonda@pengetua aku tu ada jadi mak aku suruh jumpa la bonda ni, masuk biliik dia. bebual punya bebual, bonda pon sebut la pasal MAC, bonda ckp mungkin buat 30/4. tibenya dah nak hari 30/4 tu, aku tanya la sesapa yg aku bertanya untuk mendapatkan kepastiannya, aku pon ada jugak sms madam...tarikh ditunda kepada 29/5. dan aku macam...erk? serius? 
aku tak pikir lain. aku cuma pikirkan ayah aku je. aku kesiankan ayah aku. da la ayah aku susah nak dapat cuti, lepastu dah dapat cuti jadi macam ni pulak, kalau ditunda pon, at least bagi la tahu awal-awal ke apa ke...aku pindah perak ni terasa asing pulak jadinya. tetibe aku rasa macam aku ni duduk kat dalam gua. susah nak tahu apa-apa berita. sorry ayah.

hari semalam punye semalam kot...*aku pelupa hari* pakcik aku datang dr bangi. ada wak nasir , mak ros, ika, icam, dan nenek. pastu dorg ada la bebual bual tetibe dorang cakap yang anak dia, abg anip tu nikah 30/5. aku pon tak tahu tarikh nya bile tapi lebih kurang macam tu la. aigoo~ kesian kat ayah aku lagi. aku pon nak jugak pergi kenduri kawin, tengok orang nikah. tapi aku 29/5 tu aku ada mac yg ntah tarikh tu
comfirm ke idok. aku cuma boleh berharap yg aku boleh hadir kedua-dua maljlis tu dan aku berharap sekolah menghatar surat bagitahu tentang mac dengan tarikh nya diawalkan. huwarggghhhh!!!









0 comment[s]