ENTRY Me FACEBOOK TWITTER +FOLLOW

first entry
Assalamualaikum 

Blog ni blog kedua aku. blog pertama aku tu aku da campak pergi rumah sampah . sebab blog yg first bile dibaca balik ianya amatlah teramat sangat tersangat memalukan dan erk, annoyed nye! aku  sendiri pon menyampah dengan blog sendiri. apatah lagi orang lain. aku tak de la mengharapkan sangat nak orang baca apa yang aku post entry ni. aku memBlogging kan diri ni pon sebab nak mengisi masa lapang sisa sisa hidup yang ada sebagai seorang penggangur yg berjaya dan terhormat. 

aku baru perasan blog kedua ni diwujudkan telah diabaikan sekian lama kalinye. hmm...sebenarnya blog ni aku dah lama buat. sebelum spm lagi. tapi disebabkan faktor masa sebagai pelajar dan asrama wati, jadi blog ni kurang kasih sayang oleh si pemiliknya iaitu aku! kecian *geleng-geleng kepala*
maka dengan ini, saya cuba sedaya upaya memberikan kasih sayang kepada blog ni dgn pelbagai cerita tentang saya, in shaa allah. 

tapi malang nya, bukan hari ni lah ye. sebab saya sangat busy sekarang ni. hehe *@*

#harap maklum!#

0 comment[s]